luni, 28 februarie 2011

Cum ar fi orasul meu ideal?




Cum as vrea sa arate orasul meu?

Dacă ar fi să descriu oraşul meu ideal, acesta ar avea dimineţi răcoroase de vară, cu miros de ploaie şi iz de sare. Aş deschide larg ferestrele şi padurea m-ar privi din zare, cu imensitatea ei liniştită.

În oraşul meu ideal nu ar fi trafic şi ai putea circula în pace cu tot ce îţi place: maşină, bicicletă, cărucior sau tricicletă. Pe alocuri străzile largi, cu trotuare late şi bine umbrite de copaci bătrâni cu miros de castane şi nuci, ar lua turnuri abrupte, transformându-se în străduţe pietruite, taman bune să te pierzi pe ele.
În oraşul meu ideal ar fi curat şi multă, multă civilizaţie. Fără afişe pe stâlpi şi bannere pe clădiri, dar cu multe flori şi bănci. Fără zgomote stridente, cu multă linişte şi poate ciripit de păsărele. Fără gropi şi denivelări, doar cu trotuare dreeepte şi străzi perfect asfaltate. Fără canalizări care răbufnesc şi aer condiţionat care picură în capul trecătorilor, dar cu multe fântâni arteziene şi cişmele. Fără ambuteiaje, însă cu multe parcări. Fără praf, mizerii şi ruine: cochet şi îngrijit ca un oraş care se şi ne respectă.Vsez un castel mare si frumos,unde sa ne imaginam ca suntem cavaleri si printese.
In oraşul meu ideal ar fi o plăcere să trăieşti. Mi-l doresc mare cât să încapă în ele toate visele mele, dar prietenos şi accesibil. Şi mi-ar plăcea în mod deosebit ca dimineaţa să deschid larg geamul, în camera mea să intre miros de ploaie de vară şi padure şi să privesc cum pe străduţa mea trece liniştit un biciclist…
Frumos nu?Priviti-l si-n machete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu