joi, 10 martie 2011

Despre ghiocei si primavara

A venit primavara.Floricelele isi scot petalele cele parfumate cu culori nemaipomenit de frumoase.Fluturasii sprinteni zboara de colo-colo,printre flori si iarba deasa.E ca un paradis.Ghiocelul voios,isi scutura petalele de bucurie.In poiana cu ghiocei si pomi infloriti ,distractia e in toi.Se joaca,danseaza in poiana.Ghioceii isi cheama partenerii de dans,adica florile multicolore.Ei se distreaza si se potrivesc de minune.
Teo

Soseste primavara.Un ghiocel a iesit afara.Petalele lui albe miros a primavara.Un copil vede ghiocelul si merge langa el.Il alinta.Daca vede ca nu vorbeste,il smulge si il arunca.Asa fac cei rai cu ghioceii!
Acel copil va fi pedepsit.Un ghiocel nu trebuie aruncat!El e simbolul primaverii.Fara el,nu ar mai exista primavara.Ghiocelul e floricica ce trebuie daruita mamei de 1 Martie.
Alex L

Iarna n-ar pleca nici gonita din ograzile oamenilor imbujorati,care sunt deja satui de atata alb.Norii de plumb sunt deja prea grei pentru a mai pluti si lasa lesne povara cea grea peste sarmanii oameni.Norii se rup incet pentru a lasa soarele sa se uite spre o lume de argint.
Incet,soarele arunca o raza luminoasa si aurie,langa un stejar imbatranit.Acolo a iesit din palidul lapte cristalin,un clopotel prins cu un fir de iarba umeda.Incet,clopotelul se deschide si priveste spre raza magica de lumina care l-a chemat sa rasara.
-Frumoasa raza,nu pleca,prevestesc noul anotimp ca va sosi in trei zile!
Spunand asta ,micul ghiocel se scutura de un fulg verde.Atunci,niste nori,i-au facut loc intregului soare,argintul s-a topit,mergand in parauri.Natura a reinviat!
Giani

Intr-o zi de primavara,ne-am dus cu doamna invatatoare intr-o excursie,la padure.Razele soarelui incalzesc usor pamantul.Am ajuns in padure,unde am inceput toti sa zburdam in sus si in jos.
Zapada inca nu era topita,iar noi ne tavaleam pe jos.Langa un copac,am vazut cum un ghiocel incerca sa-si scoata capul din zapada.Era tare firav si frumos,Am strigat-i pe doamna sa-i arat ce am descoperit.Cand ne-am uitat,in multe locuri rasareau din zapada ghiocei care ne prevesteau primavara:
-Uraaaaaa!am strigat cu totii..A venit primavara!
-Asa este..ne-a spus doamna invatatoare.Bine ai venit primavara!
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu