marți, 22 martie 2011

St Patrick Day

,,Viaţa e prea scurtă să n-o trăieşti ca irlandez”, spune un vechi proverb de pe Insula Smaraldului. Pe 17 martie, an de an, fiecare dintre cei 80 de milioane de descendenţi irlandezi împrăştiaţi în toate colţurile lumii îşi aduce fără îndoială aminte de unde se trage. Pentru că, începând cu secolul al XVII-lea, pe 17 martie se sărbătoreşte St Patrick’s Day, patronul spiritual al irlandezilor.Am sarbatorit si noi in scoala acest eveniment,impreuna cu doamna profesoara Morar Alina.Am scris pancarte la ora de educatie plastica si ne-am confectionat jobene verzi la ora de educatie tehnologica.Am invatat cantece irlandeze,am defilat prin oras,si am fost foarte fericiti.



When Irish eyes are smiling
Sure it"s like a morning spring
In the lift of Irish laughter
You can hear the angels sing.
When Irish hearts are happy
All around seems bright and gay
And when Irish eyes are smiling
Sure they steal your heart away!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu