duminică, 20 februarie 2011

Amintiri din clasa a III-a

Clasa a III-a a fost pentru noi o cale prin care am invatat sa fim mai buni si mai generosi,am achizitionat cunostinte,am castigat premii la concursuri scolare si extrascolare,si-am legat prietenii.Pe langa performantele noastre scolare,postate aici:
Locul I - Media Kinder - Szekely Melisa, Cozac Darius, Dainbul Eusebiu, Purcea Denis, Mititean Anca, Moldovan Eduard
Locul II - Evaluare in educatie - matematica - jud+nat - Szekely Melisa
Locul III - Evaluare in educatie - matematica - jud+nat - Purcea Denis
Locul I - Olimpicii cunoasterii - romana - faza judeteana - Szekely Melisa
Locul II - Olimpicii cunoasterii - romana - faza judeteana - Purcea Denis, Leah Alexandru
Locul III - Olimpicii cunoasterii - romana - faza judeteana - Tarmure Alexandru
88p - Micul matematician - Szekely Melisa
87p - Micul matematician - Tarmure Alexandru
86p - Micul matematician - Purcea Denis
Locul II - Natura in ochii copiilor - faza judeteana - concurs organizat de ISJ si Primaria Bistrita
am demarat actiuni de voluntariat si am participat la :
Impreuna pentru viitor” in cadrul SNAC - in parteneriat cu CSEI Beclean :
Locul I - faza judeteana
Locul I - faza regionala
Medalii - faza nationala Constanta
Voluntare: Maierean Maria, Szekeley Melisa, Diugan Denisa, Frasincar Rebeca, Mititean Ancuta, Moldovan Roxana.









Amintiri frumoase si cateva imagini din cadrul concursului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu