luni, 28 februarie 2011

Cuvant vrajit:MAMA

 Azi am propus un joc:,,Cuvantul vrajit".Am inlocuit cuvantul,,mama"cu ...woooow..ia priviti:
*Mama e:*
,,regina mangaierii mele"(Maria)
,,icoana fermecata ce da viata"(Alex T)
,,fecioara sfanta"(Melisa)
,,creatoarea mea"(Giani)
,,dragostea mea cea mare"(Alex T)
,,printesa copilului"(Teo)
,,designerul copilului"(Alex T)
,,maicuta dulce"(Maria)
,,Inger daruitor de iubire"(Alex L)
,,femeia model a vietii mele"(Denisa D)
,,inger pazitor"(Maria)
,,sufletul ce-ti lumineaza calea"(Alex L)
,,o flacara de iubire"(Alex T)
,,floarea dalba a vietii mele"(Alex T)
,,jarul sfant al focului din inima mea"(Bogdan)
,,creatoarea scanteii vii"(Alex L)
,,lumina intunericului meu"(Giani)
,,margaritar al vietii mele"(Denisa D)
,,steaua lucitoare a universului sufletului meu"(Alex L)
,,universul meu"(Bogdan)
,,mina de iubire a vietii mele"(Giani)
,,martisorul-scut al primaverii mele"(Giani)
,,floarea a carui boboc sunt eu"(Teo)
,,jurnalul daruitor de viata"(Bogdan).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu